همت بچه مسجدی ها در تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان 

همت بچه مسجدی ها در تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
رضا رستمی گفت: به منظور اطعام نیازمندان به همت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) و جلب کمک های خیرین ۱۲۰ پرس غذای گرم پخت شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

«رضا رستمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به منظور اطعام نیازمندان به همت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) و جلب کمک های خیرین ۱۲۰ پرس غذای گرم پخت شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) کهنوج بیان کرد: همچنین ۵۰ عدد سبد معیشتی نیز شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی هر یک به ارزش ۱۲۰ هزار تومان در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

وی اضافه کرد: سبدهای غذایی در راستای رزمایش مواسات و همدلی با همکاری اعضای کانون و سپاه شهرستان تهیه شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شدند.

رستمی اظهار کرد: پس از شیوع کرونا و تعطیلی مسجد و به تبع آن کانون، بسیاری از برنامه ها و فعالیت های کانون را از طریق مجازی دنبال می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) ابراز کرد: در همین راستا و به منظور اجرای طرح ملی راهکار گروه مجازی در واتس آپ راه اندازی کرده و اعضای کانون و اهالی محله را در آن عضو کرده ایم.

وی ادامه داد: با بهره مندی از ظرفیت امام جماعت مسجد مسائل شرعی به صورت مجازی آموزش داده شده و همچنین به پرسش ها و شبهات دینی نیز پاسخ داده می شود.

رستمی عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف راه اندازی این گروه باخبر شدن از مشکلات اهالی محله است تا در صورت لزوم در خصوص برطرف شدن مشکلات آنها گام برداریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) بیان کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل نیز مطالبی در خصوص شخصیت حضرت امام خمینی (ره) در گروه به اشتراک گذاشتیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت مردم با مشارکت و همراهی اعضای کانون به صورت خودجوش و جهادی طی ۶ مرحله اماکن عمومی و نقاط پر تردد سطح شهر کهنوج را ضدعفونی کردیم.

پایان پیام/ 586